Fable

Wszystko o Fable


#1 2011-02-04 18:50:47

 FarQ

Admin

31060273
Call me!
Skąd: Kościerzyna
Zarejestrowany: 2011-02-03
Posty: 13
Punktów :   
WWW

Trening Gildii 2/3

http://img19.imageshack.us/img19/7522/70361029.png

Trening Gildii
Podsumowanie misji:
Pozostań w Gildii, dobywając umiejętności potrzebne do uzyskania tytułu bohatera

Zakończyliśmy misję więc możemy wrócić.Po filmiku znowu budzi nas Szept tylko, że tym razem jesteśmy nastolatkami. Jeśli chcemy możemy zmienić nasz strój na z kapturem żeby się nie wyróżniać. Z poprzedniej misji mieliśmy 23 złota. Teraz mamy już 73 złota. Najpierw idziemy do [1] i u mnie się dzieje tak, że ten czas się nie liczy więc zyskuję przewagę. Ale o co chodzi? Dwaj goście dyskutują kto jest najszybszy. Musimy dobiec w 50 sekund do [2] i wrócić i szybko wcisnąć TAB do tego gościa. Jeśli nam się uda zmieścić w czasie dostaniemy 25 złota. Robimy to teraz, bo jesteśmy szybsi niż jako dzieci. Po wykonaniu misji powinniśmy mieć już 98 złota, a to dobrze jak na początek. Idziemy teraz do [3] i zaczynamy walkę mieczem. Musimy ją uderzyć siedem razy i teraz uwaga: gdy broń będzie fioletowa wciskamy PPM. Tego ataku nie da się uniknąć. Gdy to już wykonamy musimy za pomocą ŚPM (gałka) obronić się przed pięcioma atakami Szept. Teraz przychodzi Grom i chce zobaczyć swoją siostrę w akcji. Musimy połączyć bloki z atakiem ale wystarczy tylko atakować. Jeśli będzie dobrze to Grom powie: ,,Zupełnie nie tak, Szept“. Mała ciekawostka: ŚPM + ruch na przykład w górę robi turlanie. Jeśli jest dobrze wybieramy po scence: [Kontynuuj]. Gdy Grom powiedział co innego niż powyżej wybieramy [Powtórz] bo warto być pochwalonym. Gdy wszystko jest dobrze możemy przejść do strzelnicy. Ale my czekamy aż koło ringu pojawi się gościu w czarnym wdzianku czyli [4] na mapie. Mówi, że ta walka z Szept będzie oceniona. Więc zgadzamy się na test. Aby dostać szóstkę musimy po prostu nie dać się uderzyć. Za szóstkę dostaniemy Żelazną Katanę, która ma 32 obrażeń czyli o 2 więcej niż poprzednia broń. Zamieniamy naszą broń do walki w zwarciu na tą Katanę. Za następne walki już nic nie dostaniemy ale za to będziemy mogli sobie poćwiczyć aż do czasu zostania bohaterem. Idziemy teraz na strzelnicę czyli [5]. Najpierw musimy dobrze naprężyć i strzelić w każdy cel Długim Cisowym Łukiem, który dostaniemy. Jeśli chcemy strzelając klikamy PPM by włączyć celownik. Teraz możemy go go oddalać za pomocą gałki. Następnym zadaniem jest strzelanie do ruchomych celów. Musimy strzelić przynajmniej 10 punktów i dobrze naprężać. Mamy na to minutę. Jeśli mistrz powie : ,,Doskonale strzelasz chłopcze...“ wybieramy [Kontynuuj] lub [Powtórz] jeśli potrzebujemy jeszcze poćwiczyć. Teraz czekamy aż do strzelnicy przyjdzie [6] i też będzie nas chciał nauczyć na ocenę. Mamy minutę od wystrzelenia pierwszej strzały. Jeśli dostaniemy szóstkę dostaniemy Cisową Kuszą, która ma 80 obrażeń czyli o 20 więcej. Kusze mają wadę, że trzeba je przeładowywać. Aby ją zdobyć musisz zdobyć około 100 punktów strzelając w pierwszorzędną kukłę drugorzędną i trzeciorzędną z dużym naprężeniem. Najwięcej punktów idzie z kukły trzeciorzędnej oczywiście. Teraz zmieniamy Łuk na Kuszę i idziemy do [7]. Najpierw musimy raz trafić kukłę błyskawicą. Potem musimy w pół minuty trafić przynajmniej 10 razy kukły zmieniając ciągle cel. Dzięki temu mistrz powie, że doskonale używamy magii. Przez możemy wybrać [Kontynuuj]. Teraz wybieramy [Baw się]. Czekamy aż przyjdzie do nas [8]. Aby dostać szóstkę wystarczy zmieniać cel kukły rażąc je błyskawicą. Mamy na to pół minuty. Nagrodą jest Eliksir woli i Fiolka Zmartwychwstania (dodaje serduszko w lewym górnym rogu - max.9 - więcej informacji gdy nam to serduszko stracą). Idziemy teraz do [9] i mamy misję zabijania gołębi. Chociaż to zły uczynek i tak radzę to robić nawet dobrym bo dostaniemy trochę kasy. Za pierwsze sześć gołębi dostaniemy po 5 złota. Za ostatniego 15 dodatkowych. W sumie zarobimy 50 złota i będziemy mieć już 148. Teraz położenie: (1 i 2: Nad tym chłopakiem na dachu) (3 i 4: Idziemy w lewo koło grobów i misji z bieganiem są dwa na lewym i przednim dachu) (5: Na jednym z grobów) (6: Na krzaku gdy idziemy do grobów) (7: Na lewym dachu domu kucharki). Zauważcie, że trzeba się dobrze ustawić by je zaznaczyć. Najlepiej zabijać je magią. Dostaliśmy także misję by udać się do Lasu Gildii z Szept więc w drogę.

Nagroda pieniężna: 0
Nagroda w postaci sławy: 0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gromostrow.pun.pl www.wzgorzawitosa.pun.pl www.kulomiot.pun.pl www.dragons5.pun.pl www.semperfidelisacl.pun.pl